Turniej wypieków w Toruniu

0
706
views

Filmowcy znów w grodzie Kopernika. Toruń jako pierwszy pozna zwycięzcę „Polskiego Turnieju Wypieków”. Nagrania finałowego odcinka programu stacji TLC, którego prowadzącymi są Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski odbędą się w Toruniu 28, 29 czerwca oraz 1 i 2 lipca 2013 roku.

Aż cztery dni będą trwały w Toruniu nagrania do finałowego odcinka „Polskiego Turnieju Wypieków”.

Zapraszamy wszystkich mieszkańców, którzy chcą na żywo zobaczyć pracę ekipy filmowej do odwiedzenia ruin Zamku Krzyżackiego w Toruniu. Filmowcy rozstawią namiot, w którym uczestnicy programu będą wypiekać słodkości – mówi dyrektor Wydziału Promocji Urzędu Miasta Torunia Andrzej Pietrowski. 

„Polski turniej wypieków” to program kulinarny na antenie TLC, którego formuła opiera się na konkursie między uczestnikami. Zawodnicy wybrani podczas castingów rywalizują ze sobą, przygotowując pyszne wypieki. Drugi sezon będzie się składać z siedmiu 60-minutowych odcinków, z czego trzy ostatnie zostaną nakręcone w Toruniu.

W programie w szranki stanie 10 uczestników z całej Polski, wyłonionych spośród ponad 300 osób, które zgłosiły się na castingi z własnymi wypiekami. Specjalnym akcentem lokalnym w odcinkach nagrywanych w Toruniu będą historia piernika oraz odwiedziny w zakładach cukierniczych „Kopernik”.

Na antenie TLC „Polski turniej wypieków” zobaczymy już we wrześniu. Na pewno pojawi się w nim wiele wspaniałych wypieków oraz ogrom emocji towarzyszących ich powstawaniu. Poprzednia seria „Polskiego turnieju wypieków” okazała się wielkim sukcesem. Premierowe odcinki obejrzało w sumie ponad dwa miliony widzów. Producenci zapewniają, że także ta edycja przyciągnie przed telewizory tłumy.

TLC to nowy, globalny kanał lifestylowy dla kobiet. Oferta stacji to historie z życia wzięte oraz uniwersalne tematy, interesujące dla odbiorców na całym świecie, przedstawiane w postaci programów na żywo, a także fabularyzowanych. Program TLC obejmuje wszelkiego rodzaju formaty – od reality shows, poprzez programy typu „makeover” po programy kulinarne i podróżnicze. Po sukcesach kanału na rynkach europejskich, afrykańskich oraz w rejonie Azji i Pacyfiku, w 2011 r.

Fot.fotolia.pl