Zielony Dziennik

Promocja Łodzi.

Od niedawna Łódź ma swoje własne logo, które budują cztery litery wzorowane na alfabecie W. Strzemińskiego – artysty i założyciela ASP w Łodzi, a zaprojektowane przez J. Żychalską ( agencja Pheno ).

Logo ma być jednym z elementów promujących Łódź jako centrum przemysłów kreatywnych. Kampania promująca rusza jesienią tego roku. Właśnie w tym celu magistrat rozpisał konkursy na wykonanie gadżetu i filmu promocyjnego.

W konkursie na gadżet mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani. Składanie propozycji ma potrwać do 8 maja, a wartość jednego wyprodukowanego egzemplarza nie może przekroczyć 30zł. Zwycięzca dostanie od miasta 5tys. zł.

Konkurs  na film reklamowy skierowany jest do zawodowych filmowców i specjalistycznych agencji. Spot ma trwać od 4 do 8 minut. Z niego zostaną zmontowane cztery krótkie filmy ukazujące łódzką kulturę, edukację, gospodarkę. 15 maja mija termin przesyłania projektów. Autor zwycięskiego spotu za prawa autorskie otrzyma 338tys. zł.

Więcej wiadomości można uzyskać w magistracie.

Ena