Nowoczesna telefonia dla biznesu

0
1395
views

Nowoczesna firmowa telekomunikacja musi spełniać kilka niepodważalnych warunków. Przede wszystkim nie może generować niepotrzebny kosztów. Po drugie musi jak najlepiej wykorzystywać możliwości istniejącej już infrastruktury. Po trzecie powinna być na tak samo elastyczna i dynamiczna, jak funkcjonujące dzisiaj firmy. Wszystko to jest w stanie zagwarantować telefonia VoIP

            Telefonia VoIP

            VoIP to inaczej telefonia internetowa, wykorzystująca sieć IP zamiast tradycyjnych łączy analogowych lub ISDN. Dzięki temu wykorzystuje ona w pełni możliwości firmowych sieci internetowych – korzystanie z tak wysokich przepustowości tylko po to, by wysłać pocztę elektroniczną jest prawdziwym marnotrawstwem. Przy odpowiedniej szybkości połączenia telefonia internetowa stanowi gwarancję najwyższej jakości połączeń i przesyłanego dźwięku, która w tym momencie jest nieosiągalna dla tradycyjnych telefonów.

            Niższe koszty

            Telefony biznesowe działające w sieci VoIP stanowią obecnie najatrakcyjniejszą ofertę na rynku. Dzięki temu, że sygnał IP jest tańszy niż analogowy lub ISDN, szacuje się, że koszty rozmów międzynarodowych spadają nawet o 40 do 50%. Umożliwia to nie nawiązanie nowych kontaktów, lecz również organizację m.in. telekonferencji, które nie dość, że nie będą kosztowały tyle, ile w przypadku tradycyjnych telefonii, to pozwolą jeszcze zaoszczędzić środki, które trzeba byłoby przeznaczyć na służbowy wyjazd. Dodatkowo VoIP pozwala na stworzenie wewnętrznej sieci połączeń, która umożliwia pracownikom wydajniejszą pracę przez zwiększoną częstotliwość kontaktów.

            Nowe możliwości

            Oparte o VoIP usługi telekomunikacyjne to nie tylko tańsze i jakościowo lepsze połączenia. To przede wszystkim dostęp do zupełnie nowych usług, które jeszcze niedawno zarezerwowane były wyłącznie dla dużych firm. Obecnie nawet małe przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na działającą w sieci IP centralę telefoniczną, która znajduje się całkowicie w chmurze – bez konieczności kupowania drogiego sprzętu i utrzymywania go. Taką centralę można dowolnie rozwijać, wzbogacając ją o rozmaite nowe systemy, które będą odpowiadały profilowi waszej firmy.

            Więcej informacji na temat VoIP w biznesie na stronie: www.datera.pl.