Kiedy należy wymienić baterię w iPhone XS?

0
689
views

Baterie w smartfonach czy innych urządzeniach mobilnych po pewnym czasie tracą swoje właściwości i przestają działać na tak wysokim poziomie, jak na początku. Jest to naturalna kolej rzeczy – każda bateria ma określoną ilość cykli ładowania, po której jej wydajność spada. W przypadku iPhone XS – tak jak i w wielu innych urządzeniach Apple – producent informuje, że żywotność baterii to ok. 500 cykli.

Nie jesteś pewny, czy bateria w Twoim urządzeniu powinna zostać wymieniona? Sprawdź, jakie objawy świadczą o tym, że ten ważny podzespół potrzebuje następcy.

Objawy, które wskazują, że wymiana baterii w iPhone XS to konieczność

Nie martw się, nie musisz liczyć, ile razy ładowałeś swoje urządzenie. 500 cykli pełnego ładowania to średnio 3 lata użytkowania iPhone’a. Jednak bateria, z różnych względów, może znacznie szybciej stracić swoje właściwości i przestać działać poprawnie. Wymiana baterii jest konieczna, gdy:

  • urządzenie bardzo szybko się rozładowuje;
  • urządzenie wyłącza się w niskiej temperaturze;
  • zdarza się, że urządzenie nie chce się włączyć;
  • urządzenie szybko się nagrzewa;
  • bateria zwiększyła swoją objętość (spuchła).

Zauważyłeś któryś z tych objawów? Jak najszybciej umów wizytę w serwisie. Pamiętaj, że zepsuta bateria może wpływać na działanie całego urządzenia i uszkodzić również inne części.

Ile kosztuje wymiana baterii w iPhone XS?

Wymiana baterii iPhone XS to usługa, która powinna być dostępna w każdym profesjonalnym i autoryzowanym serwisie Apple. A ile kosztuje taki „zabieg”? Średnia cena to 200-300 złotych. Wiele zależy od serwisu – w każdym miejscu cena usługi może wyglądać inaczej. Musisz wziąć pod uwagę również to, że jeśli bateria nie działa prawidłowo ze względu na uszkodzenie mechaniczne (upadek urządzenia), to inne elementy również mogą potrzebować naprawy lub wymiany. W takim wypadku cena całej usługi będzie oczywiście wyższa.

Jak wybrać serwis Apple?

Jeśli chcesz, aby Twój iPhone XS trafił w dobre ręce, dogłębnie przemyśl wybór serwisu Apple. Najlepiej zapytać o opinie bliskich lub – jeśli nie masz takiej możliwości – internautów. Wybierz serwis, który może pochwalić się wysoką oceną swoich usług. Zwróć uwagę, czy korzysta on z oryginalnych części od producenta. Jeśli nie, oznacza to, że nie jest to autoryzowany serwis. Ważna jest również gwarancja na wykonaną usługę. Upewnij się, że serwis bierze odpowiedzialność za swoje działania i w razie problemów przyjmie urządzenie jeszcze raz oraz poniesie koszty ponownej naprawy.

Artykuł sponsorowany